Dansk Industri- og Skadeservice (DIS)
AAB Afd. 38 har pr. 1. maj 2024 indgået en aftale med Dansk Industri & Skadeservice (DIS) omkring akut vagttelefon.
Akut vagttelefon er en mulighed uden for ejendomskontorets almindelige åbningstid.
Akut vagttelefon kan kun benyttes ved skader som for eksempel brand, indbrud, oversvømmelser, sprængte vandrør, frostskader, vandskader, kloakskader, hærværk og strømsvigt.
DIS vil være hurtigt fremme og stoppe skaden, og begrænse følgeskader, hvis uheldet er ude.
Ved IKKE akutte skader, skal du være opmærksom på at du selv kan komme til at hæfte for regningen, hvis du gør brug af ordningen.
Vær opmærksom på, at hvis du mistet din nøgle, knækket den eller lignende, skal du selv kontakte låsesmeden og afholde regningen.Det er afdelingens faste håndværkere, som er tilknyttet ordningen og vil blive tilkaldt, hvis det er nødvendigt.
Ring altid på 70 11 12 14, hvis uheldet er ude og du har fået et akut problem.
Sådan bruger du akut vagttelefonen:
Dansk industri & Skadeservice (DIS) kan kontaktes på 70 11 12 14.
Når du har ringet til DIS, skal du trykke 1 og du bliver nu omstillet til vagten, som du kan fortælle om dit akutte problem.
Vagten vil tage stilling til om problemet er så akut, at det skal håndteres med de samme eller kan vente til førstkommende hverdag, hvor ejendomskontoret vil håndtere problemet.
Du vil altid blive spurgt ind til problemet og du skal være opmærksom på, at der kan blive tale om egenbetaling, hvis problemet ikke vurderes til at være akut. Du vil altid blive oplyst dette, hvis DIS vurderer at hjælp til problemet kan vente til næste hverdag.
Er problemet akut og skal håndteres med det samme, rekvirerer vagten relevante håndværkere eller anden hjælp, med henblik på at stoppe og begrænse skaden.